Sprawdzenie warunków technicznych dla DSL TP - Klient Indywidualny
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli nosisz się z zamiarem podpięcia internetu, do tego Twoja uwaga została skierowana w stronę Telekomunikacji Polskiej - aktualnie Orange Polska - i wybór padł na usługę DSL TP - to przed związaniem się umową poproś o sprawdzenie warunków technicznych działania usługi w opcji jaką chcesz wybrać. Do tego celu posłuży Ci dokument jakim jest Sprawdzenie warunków technicznych dla DSL TP - Klient Indywidualny.
Uwagi:
Dokument przygotowany jest dla osób, które posiadają już linię telefoniczną w Telekomunikacji Polskiej S.A.
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci pliku tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Wypełnione oraz podpisane pismo należy złożyć w Salonie Sprzedaży TP lub Orange, wysłać faksem lub listownie na wskazany adres korespondencyjny we wniosku.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Orange Polska
Słowa kluczowe:
dsl,możliwości techniczne dsl,bmt dsl,brak możliwości technicznych neostrady,dsl dla klienta indywidualnego,dsl w domu,domowy dsl,internet dsl tp,dsl tp,telekomunikacja polska,orange,orange polska,internet orange
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Orange Polska - Oferta Stacjonarna
Sprawdzenie warunków technicznych dla DSL TP - Klient BiznesowyGdy zamierzasz podpiąć do firmy internet - sprawdź dokładnie wszystkie oferty. Po wybraniu - sprawdź czy wybrana przez Ciebie opcja będzie działała na Twojej lokalizacji. Dotyczy się to... |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja na działanie usługi DSL TP - Klient IndywidualnyReklamacja na działanie usługi DSL TP przeznaczona jest dla indywidualnych klientów Orange Polska - dawniej Telekomunikacji Polskiej , którzy posiadają usługę DSL TP ,... |
Zobacz | Pobierz | |
Wypowiedzenie usługi FunPack z zakończeniem umowyKiedy kończy Ci się umowa o świadczenie usługi FunPack - Internet + Telefon + Telewizja świadczona przez operatora Orange Polska S.A - dawniej Telekomunikacja Polska S.A. i nie chcesz jej... |
Zobacz | Pobierz | |
Wypowiedzenie aneksu o Neostradę w terminie 10 dni od podpisania przy kurierzeZgodnie z Kodeksem Cywilnym, konsument ma prawo wypowiedzieć umowę w terminie 10 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy w przypadku, gdy w/w umowa była zawarta na odległość... |
Zobacz | Pobierz | |
Sprawdzenie warunków technicznych dla Neostrada TP - Klient IndywidualnyJeżeli nosisz się z zamiarem podpięcia internetu, do tego Twoja uwaga została skierowana w stronę Orange Polska - dawniej Telekomunikacji Polskiej i wybór padł na usługę Neostrada... |
Zobacz | Pobierz | |
Rezygnacja z usługi Neostrady TP oraz telewizji w technologii satelitarnej - DTHRezygnacja z usługi Neostrady TP oraz telewizji w technologii satelitarnej - DTH przeznaczony jest dla dla klientów, którym kończy się umowa o świadczenie tych usług i nie chcą jej... |
Zobacz | Pobierz | |
Przebudowa linii dla usługi DSL TP - Klient IndywidualnyKiedy korzystasz z usługi dostępu do internetu w sieci Orange Polska, dawniej Telekomunikacji Polskiej - DSL TP, a do tego świadczenie usługi uległo gwałtownemu pogorszeniu -... |
Zobacz | Pobierz | |
Odblokowanie połączeń - anulowanie blokadyW przypadku gdy założyliśmy blokadę na połączenia wychodzące na telefonie stacjonarnym, a chcemy znów mieć możliwość dzwonienia należy złożyć pismo o cofnięcie, anulowanie blokady. O ile... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii