
Pismo - Informacja o nieprzyjęciu zwrotu towaru
Przeznaczenie pisma:
Kontrahent zamówił u Ciebie towar i go odesłał do Ciebie nie podając konkretnej przyczyny? Twoja firma zrobiła wszystko zgodnie z umową oraz wysłała całe zamówienie? Możesz nie przyjąć towaru z powrotem.
Uwagi:
W takim przypadku Twoja firma ma pełne prawo do roszczeń finansowych związanych z niewypełnieniem zobowiązań kontrahenta. Możesz odmówić przyjęcia zwrotu towaru, jeżeli zwracajacy nie podał uzasadnienia zwrotu, tylko odesłał towar.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Do edycji pisma potrzebny jest pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy przesłać do kontrahenta, który zwrócił towar.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
nieprzyjęcie zwrotu towaru,nieprzyjęcie reklamacji od firmy,anulowanie zwrotu zamówionego towaru,informacja o nieprzyjęciu zwrotu towaru,nieważna reklamacja,anulowanie reklamacji, zwroty, zwrot towaru
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Karta ewidencji komunalnych osadów ściekowychKarta ewidencji komunalnych osadów ściekowych służy do rejestrowania ilości oraz parametrów komunalnych osadów ściekowych. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo reklamacyjne i zwrot zakupionego towaruZamówiłeś pewne produkty, które okazały się gorsze od przesłanej specyfikacji technicznej oraz przekazanych próbek? Złóż pismo reklamacyjne z informacją o zwrocie przesłanego towaru. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo z pytaniem o dokonywanie zakupów na kredytJeżeli zamawiasz produkty lub świadczenie usług od dłuższego czasu u jednego kontrahenta, płacąc przy tym cały czas gotówką - zapytaj o możliwości zamawiania na kredyt . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pocztowa Książka NadawczaJeżeli wysyłasz dużo listów poleconych lub lub paczek, a potrzebujesz mieć dowody nadania - ten dokument jest właśnie dla Ciebie - Pocztowa Książka Nadawcza . Już nie będziesz... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Upomnienie z powodu nieuregulowania fakturyJeżeli Twój kontrahent nie uregulował faktury za wysłane mu towary lub wykonanie usługi - wyślij do niego upomnienie . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Przeprosiny za omyłkowo wysłane wezwanie do zapłatyMoże się zdarzyć w każdej firmie sytuacja kiedy do stałego kontrahenta omyłkowo zostanie wysłane wezwanie do zapłaty. Czy to ze względu na pomyłkę w adresowaniu czy też system nie... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Protokół reklamacjiW przypadku kiedy zakupiony towar nie nadaję się do użycia - jest uszkodzony - należy złożyć reklamację. Do tego celu oprócz pisma reklamacyjnego niezbędny jest protokół reklamacji . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Nota korygującaNotę korygującą może wystawić tylko i wyłącznie nabywca towaru lub usługi, która służy w celu sprostowania błędu w fakturze. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zwrot zamówienia z powodu niemożności jego realizacjiZdarzają się sytuację kiedy nie masz możliwości zrealizować danego zamówienia. Czy to z powodu braku towaru, czy zupełnie z goła odmiennych problemów. W takich sytuacjach warto... |
Zobacz | Pobierz |