Rozwiązanie umowy Business Everywhere - Klient Biznesowy
Przeznaczenie pisma:
W przypadku gdy kończy się umowa o świadczenie usługi bezprzewodowego dostępu do internetu w sieci Orange - Business Everywhere i nie chcemy jej przedłużyć należy złożyć pisemne oświadczenie woli. Proszę pamiętać, że okres wypowiedzenia wynosi 30 dni ze skutkiem na ostatni dzień okresu rozliczeniowego.
Informacje techniczne:
Dokument Word - plik można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie lub dokonać najpierw jego edycji - wypełniając na komputerze odpowiednie pola - i dopiero wtedy wydrukować.
Miejsce złożenia pisma:
Dokument można złożyć w Salonie Sprzedaży Orange lub TP, przesłać Faxem na nr Biura Obsługi Klienta lub wysłać pocztą na wskazany adres korespondencyjny operatora.
Dokument przeznaczy dla:
firmy
Miejsce zastosowania:
PTK Centertel Sp. z o.o.
Słowa kluczowe:
internet orange,rozwiązanie umowy internet orange,wypowiedzenie business everywhere,rozwiązanie umowy business everywhere,zakończenie umowy business everywhere,orange business everywhere
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Orange Polska - Oferta Komórkowa
Prośba o rozłożenie rachunku - faktury - na raty - Klient IndywidualnyCiężka sytuacja finansowa oraz wysoki rachunek - niezależnie z jakiego powodu został tak "nabity" - może doprowadzić do tego, że nie będziesz w stanie opłacić faktury. W takiej sytuacji... |
Zobacz | Pobierz | |
nju Mobile - Wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi nju z rachunkiemnju Mobile - Wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi nju z rachunkiem przeznaczony jest dla abonentów wirtualnej sieci nju Mobile, której właścicielem jest Orange Polska S.A. i... |
Zobacz | Pobierz | |
Prośba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki - Klient IndywidualnyProśba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki jest przydatnym dokumentem dla osób, które dotknęły przejściowe problemy finansowe i z tego powodu nie miały możliwości opłacenia... |
Zobacz | Pobierz | |
Zmiana danych fakturowychW przypadku kiedy posiadasz telefon na abonament i zmieniły się dane do wystawiania faktury, np. zmiana nazwiska, adres, - należy poinformować o tym operatora. Do tego celu służy dokument... |
Zobacz | Pobierz | |
Rozwiązanie umowy - Klient IndywidualnyW przypadku gdy kończy się umowa z operatorem a nie chcemy już jej przedłużać to należy złożyć pisemne oświadczenie woli o rezygnacji z usług sieci Orange. Należy pamiętać, że okres... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla osób posiadających telefon pre-paid (tzw. "na kartę"), które chcą przenieść swój nr... |
Zobacz | Pobierz | |
Zgłoszenie problemu z zasięgiemJeżeli masz cały czas problemy z zasięgiem sieci Orange, masz przerywane połączenia, problemy z nawiązaniem ponownego połączenia - skorzystaj z pisma Zgłoszenie problemu z zasięgiem . |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient BiznesowyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon firmowy i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o zwrot nadpłaty na konto bankoweWniosek o zwrot nadpłaty na konto bankowe przeznaczony jest zarówno dla firm jak i przedsiębiorstw, które posiadają nadpłatę za usługi telekomunikacyjne u operatora Orange i chcą... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii